Blog – Grid

by in YouTube

Dlaczego warto kupować wyświetlenia i polubienia YouTube?

Jeśli kiedykolwiek chciałeś kupić prawdziwe wyświetlenia na YouTube, ale nie możesz znaleźć żadnych wiarygodnych informacji na ten temat, jesteś zdecydowanie na właściwym miejscu! Wiele osób zakłada, że kupowanie wyświetleń nie jest legalne, że ich konto YouTube zostanie zbanowane nie przyniesie to żadnych pozytywnych efektów i inne nieprawdziwe teorie. Naszym celem jest upewnienie się, że dowiesz […]

by in YouTube

YouTube SEO: jak zoptymalizować filmy dla wyszukiwarki YouTube w 2019 roku

Jeszcze dziesięć lat temu marketing przychodzący był zupełnie nowym pomysłem. Marketerzy dowiadywali się, że nie mogą po prostu opublikować dużej ilości treści – musiała ona być również wysokiej jakości i zoptymalizowana w sposób, który uczynił ją tak możliwą do odkrycia za pomocą wyszukiwarek. Ta treść była kiedyś w dużej mierze ograniczona do słowa pisanego. Dzisiaj […]

by in YouTube

Pozycjonowanie i optymalizacja filmów na YouTube – O czym musisz wiedzieć?

YouTube w Polsce cieszy się ogromną popularnością. Rośnie nie tylko liczba osób oglądających wideo, ale także twórców. Jednak zanim film trafi do odbiorców, muszą go znaleźć. Jak sprawić, by coraz więcej osób dowiedziało się o Twoim kanale?- Zadbaj o optymalizację. Poznaj najważniejsze kwestie, na które powinieneś zwrócić uwagę, by Twoje filmy miały szansę dotrzeć do […]

by in YouTube

Historia YouTube Ads – Promowanie filmów YouTube

Jako druga pod względem popularności wyszukiwarka na świecie, YouTube jest jedną z najpotężniejszych platform dla firm starających się przyciągnąć uwagę klientów. Z prawie dwoma miliardami użytkowników logujących się co miesiąc, platforma ma ogromną zdolność do pomocy markom w przyciągnięciu nowych odbiorców i nawiązaniu lojalnego śledztwa. Biorąc pod uwagę, jak YouTube jest ważny współcześnie, należy pamiętać, […]

by in YouTube

YouTube odrzuca filmy za używanie niedopuszczalnego słowa kluczowego „Chrześcijanin”

Reklama na YouTube dla organizacji charytatywnej wspierającej weteranów wojskowych została ostatnio odrzucona, ponieważ zawierała słowo kluczowe „Chrześcijanin”, mówi założyciel organizacji charytatywnej. Chad Robichaux, amerykański weteran marynarki i założyciel Mighty Oaks Foundation, powiedział, że jego zespół marketingowy próbował opublikować ogłoszenie w sobotę, który zawierał wywiady z weteranami. Chad Robichaux @ChadRobo Prowadziliśmy reklamę @YouTube dla naszej służby […]

    Cart